H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Shinhwa and Super Junior Bromance
Posted on Thursday 13 December 2012 at 17:57 | 0comments


Bismillah, Assalamualaikum.

Sebenarnya aku still lagi tak percaya macam manalah aku boleh ada perasaan macam ni. Walaupun aku dah habis tengok dah tapi aku rasa badan aku ni still lagi macam mushy mushy pula. Bila aku teringatkan balik benda tu, boleh pula aku still lagi gelak macam tak percaya.

Actually aku tengok shinhwa broadcast yang time episode yang ada Super Junior datang tu. Masa first episode tu tak adalah rasa pelik sangat. Yang bila time rasa kegelian melampau tu ialah time episode kedua. Kalau nak tahu dekat episode kedua ni ada Shinhwa and Super Junior bromance. Memang cute sangat time tu.

Aku ni macam pelik sikit tau sebab bila group lelaki lain buat bromance aku macam tak ambil kisah sangat. Sebab aku rasa macam dorang rapat so mestilah dorang akan buat macam tu. Kalau Mblaq buat bromance pun macam kiss ke or hug ke, aku tak ambil peduli sangat sebab aku tak suka sangat bromance. Tapi aku start minat bromance yelah time Eric and Hyesung dekat Shinhwa Broadcast.

Aku tak tahulah kalau aku sorang je rasa macam ni tapi aku memang rasa sedikit pelik dekat Eric and Hyesung tu. Kalau yang macam bila Eric kiss pipi Andy tu, aku tak rasa pelik tau. Aku rasa macam biasa je. Tapi bila time Eric and Hyesung mesti aku akan rasa pelik. So aku rasa Eric and Hyesung lah partner bromance pertama yang aku ship. Aku rasa macam something wrong with them.

Lepas tu, bila aku tengok Super Junior datang Shinhwa Broadcast. Memang aku ship sangat bromance dorang tu time yang dorang buat pair partner tu. Huahaa sampai sekarang aku still lagi ada rasa weird feeling. lol. Ni aku bagi tengok macam mana bromance dorang yang memang daebak sangat tu.

Shinhwa and Super Junior couple time!!


Sungmin x Minwoo


Kyuhyun x Dongwan


Andy x Yesung


Eric x Ryeowook


Hyesung x Shindong


Eunhyuk x Jun Jin

Eric x Sungmin


Actually orang yang first yang confess to Eric is Sungmin. Aku sebenarnya lebih suka Eric x Sungmin. Sebab aku rasa Sungmin to adorable sangat time dia tunduk nak tunggu jawapan Eric tu. Macam mata dia tu full of hope. lol. Tapi akhirnya nanti Eric dengan Ryeowook and Sungmin dengan Minwoo.

Jun Jin and Sungmin time!



Minwoo scars the Super Junior members


Dah lah aku rasa aku patut stop sampai kat sini dulu. Aku rasa macam dah terlampau panjang je. Kalau nak tengok bromance yang lain tengok Shinhwa Broadcast episode 29. Lepas ni aku nak post tentang Eric x Hyesung pula. Klah, Assalamualaikum.