H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

I have got a twitter!
Posted on Tuesday 25 December 2012 at 15:04 | 1comments



Bismillah, Assalamualaikum.

Mula-mula aku ada tergerak hati nak buat twitter. Tapi aku malas nak layan benda alah tu. So, aku biarkan jelah. Tapi lepas tu, tiba-tiba entah macam mana aku pun buat. So, sekarang ni aku pun dah ada twitter. lol. Aku ni still newbie lagi. Yelah, dah aku baru buat semalam tulah sebabnya aku ni still newbie lagi. Jadi aku perlukan support korang yang dah terer tu. Kalau sesiapa rasa yang dia nak follow aku, terima kasih sangat-sangat. Nanti aku follow balik. Lagi satu, burung yang dekat tepi blog tu ialah link twitter aku. Tekan je dekat burung tu k.

https://twitter.com/YuniTeol

p/s: Dah lama aku nak bagiatahu tentang benda ni. Aku rasa masa tu pun aku ada buat post tentang ni rasanya. Tolonglah kalau sesiapa yang dekat comment dia tu ada word verification tolonglah disable kan benda tu. Aku jamin yang orang yang comment tu semuanya bukan robot so tak payahlah letak benda alah tu.

Bukannya nanti orang nak comment kalau letak benda tu. Lagi orang tak nak comment. Kalau aku, aku akan still lagi comment blog korang tu kalau ada word verification tapi bukan bermakna yang aku suka benda alah tu. Aku pun sakit juga hati kalau perkataan yang aku taip tu tak sama. Lepas tu, kena taip baik. Siapa yang tak sakit hati.

So, tolonglah disable kan word verification tu. Paling menyakitkan hati aku ialah blog tulah berat lepas tu ada word verification. Kalau blog macam tu, aku akan try dua kali je. Kalau dua-dua tu tak boleh juga. Sorrylah kalau aku tak comment.

And lagi satu, perlu diingatkan yang kalau blog ada button follow tu. Aku bukannya tak follow tapi tak boleh. So, aku tak nak nanti korang marah pula sebab aku tak follow balik. Jadi kalau nak aku follow, pergi dapatkan google friend connect dulu. Lepas tu, kau bagitahu aku. Nanti aku akan follow ok.

Klah, Assalaualaikum.