H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Tolonglah!
Posted on Sunday 25 November 2012 at 09:40 | 0comments



Bismillah, Assalamualaikum.

Kadang-kadang aku bukan tak nak follow sesetengah blog tu. Aku pasti akan follow balik kalau korang dah follow blog aku tapi ada sebab-sebab tertentu yang menyebabkan aku malas nak follow balik. Yelah, kan ada sesetengah blog tu yang pakai button follow yang comel tu.

Ada yang button follow tu dekat atas ataupun ada juga yang dekat sidebar. Memanglah button follow tu kecil dan comel je. Tapi kadang-kadang ianya menyukarkan aku untuk follow balik. Bila aku pergi singgah blog korang tu untuk follow balik dan aku ternampak button follow tu, bukannya aku terus tutup blog korang tu.

Aku cuba juga untuk menguatkan diri aku ini untuk tekan butang follow tu. Bila dah tekan tu, aku tutuplah blog korang tu and lepas tu aku buka balik nak cuba tekan butang follow tu balik semula. Yelah, nak pastikan aku ni dah follow ke belum.

Tapi rupa-rupanya aku belum follow lagi. So aku cuba lagi untuk ketiga kali. Tapi tak berjaya juga. Kalau aku ni join mana-mana segmen ke and then aku nak follow blog orang lain yang ada butang follow ni. Aku cuba jugalah tekan tapi tak berjaya juga. Jadi aku dengan baik hati taip macam ni dekat tempat comment tu.
Yuni dah follow dah blog ni tapi kalau Yuni tak termasuk dalam follower lagi. Just mention k
Haa,

Tengok tu betapa baiknya hati aku ni. Lagi satu, aku minta sangat-sangat tolonglah buang word verification dekat comment korang tu. Aku ni bukannya robot dan aku tak tahulah kalau ada bot(s) yang nak comment dekat blog seseorang tu. Kalau ada word verification tulah yang menyebabkan orang tak nak comment tau dekat blog kita.

Lagi-lagi blog yang berat. Bukan aku nak kata yang blog aku ni terlampau ringan. Tapi buang jelah widget apa-apa punlah yang macam tak berapa nak digunakan.Kadang-kadang kalau mood aku ni baik aku still juga comment walaupun blog korang tu ada word verification dan berat tau. Fikir-fikirkanlah untuk kebaikan kita bersama.

Klah, Assalamualaikum.