H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Setiap manusia ada limitnya!
Posted on Friday 9 November 2012 at 02:34 | 2comments



Bismillah, Assalamualaikum.

Kalau nak bergurau dengan aku. Memanglah boleh tapi kita ni mestilah sedia maklumkan yang setiap manusia tu ada limitnya yang tersendiri. So, memanglah kadang-kadang tu aku tak cepat marah. Tapi janganlah bergurau dengan aku time mood aku tengah tunggang langgang.

Memang macam nak cari nahas je kalau bergurau dengan aku time macam tu. Kalau memang jwa kental plus dengan kuat, trylah buat. Contohnya maybelah kalau kita ni ingat yang kita ni just macam nak main-main je dengan budak tu tapi budak tu je yang emo terlebih.

Sebelum buat apa-apa keputusan, cuba letak diri  kau dekat tempat dia. Cuba bayangkan yang kalau kau pula orang kacau time kau tengah bad mood. Time mood kau tengah tunggang langgang. Time kalau orang pandang perasaan kau tu memang konfem dorang dapat lihat hujan turun dengan lebat tambah pula dengan kilat.

Mestilah korang tak nak orang lain kacau time tu juga kan. Memanglah aku boleh je bergurau tapi kenalah time mood aku memang tahap happy go lucky. Tak kanlah time aku memang tengah tak ada mood, lepas tu korang nak bergurau pula.

Selalunyakan kalau aku tak ada mood ni time pagi-pagi lepas baru sampai dekat sekolah. Tapi time tu tak adalah lama sangat. Sekejap je. Lagi satu, bila dah tengah hari. Kadang-kadang aku dah bergurau terlampau lama. So, mestilah aku akan rasa penat.

Jadi time tu memang boleh aku jadi bad mood. Tapi sebenarnya aku akan cuba kawalnya. Lagipun, ingat aku ni suka ke asyik-asyik nak tak ada mood ni. Tapi kalau kau dah memang cari pasal dengan aku time memang aku happy sangat-sangat, memanglah nak cari nahas.

Klah,Assalamualaikum.