H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Permulaan yang baru
Posted on Saturday 24 November 2012 at 23:04 | 0comments



Bismillah, Assalamualaikum.

Sekarang ini semangat aku sudah makin membara-bara nak tengok korean drama. Buat masa sekarang ini aku tengah dalam proses nak tengok flower boy ramyun soup. Kalau tak silap nilah tajuk drama tu, kalau salah sorrylah sebab aku malas nak cari dekat google apa tajuk drama tu.

Aku sebenarnya ada banyak lagi drama nak tengok tapi semuanya tak berkenan dekat hati aku ni. Aku nak cuba tengok drama Dr Jin ataupun Bridal Mask tapi sekarang ini aku macam tak berminatlah pula nak tengok drama yang macam tu. Lepas tu, aku nak cuba tengok drama Ojakgyo Brothers tapi episode untuk drama tu banyaklah pula.

So, aku batalkan hajat aku nak tengok ketiga-tiga drama tu. Nantilah kalau mood aku ni nak tengok drama yang macam tu, aku tengoklah. And lagi satu, ada satu drama ni nama dia Nice Guy ataupun Innocent Man. Mula-mula aku nak download tau sebab ada Song Joong Ki tapi lepas tu aku malaslah pula nak download sebab aku takut nanti aku tak dapat tahan pula tengok drama tu.

Yelah, drama tu macam berat sangat tau. Ianya drama yang mengisahkan tentang dendam. Macam tulah. So, disebabkan itulah aku malas nak download. Tapi aku download jugalah drama tu sebab kakak aku nak tengok. Lagipun time tu, aku tak tahu nak download apa lagi. So aku download jelah. Aku ingat mula-mula yang aku nak download je kalau tengok tu maybe aku kena fikir dua tiga kali dulu.

Tapi yang membuatkan aku nak tengok drama ni yelah ending dia nanti Song Joong Ki ni tak akan mati and dia still sama dengan heroin dia. Yelah, aku takut nak tengok tau sebab masa pertengahan drama ni Song Joong Ki tu macam ada masalah dengan otak dia. Tulah sebab aku takut nanti ending dia, dia akan mati. Lagipun pengarah untuk drama ni, pengarah yang sama buat drama A Love To Kill.

Kan nanti salah seorang tu akan mati. Aku tak pasti hero ataupun heroin dia akan mati. Tulah sebab aku macam malas nak tengok. Lagipun aku macam jangkakan yang drama ni mesti akan buat aku frust memanjang. Tapi disebabkan ending dia happy so aku pun bolehlah tengok.

Lagi satu, aku nak download drama Ghost sebab orang kata yang drama ni best. Lagipun, dekat dalam drama ni ada G.O tau. Walaupun dia hanya berlakon sebagai supporting actor je tapi still aku nak tengok juga. And aku nak cuba download drama yang lepas Nice Guy ni. Drama tu ada Cha Taehyun berlakon. Maybe ada yang tak kenal tapi dia tu ada dalam variety show 2 days 1 night.

Klah, Assalamualaikum.