H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Can you follow the rules?
Posted on Tuesday 13 November 2012 at 18:54 | 0comments



Bismillah,Assalamualaikum.

I do not understand. I also not sure. Are you a human(s) or a bot(s)? If you are really a human, are you can not read well?

Aku tak tahulah nak berapa kali nak bagitahu untuk bagitahu semua-semua ni faham. Aku tahu yang tak semua orang buat macam tu. Tapi disebabkan sesetengah orang menyebabkan semuanya rosak. Macam disebabkan lidah badan binasa.

Kan aku dah tulis dah siap-siap yang tak boleh ada spammer dekat blog ni. Kalau korang takut sangat aku tak blogwalking blog korang disebabkan itulah ada sesetengah manusia ni pergi spam dekat tagboard aku tu.   Tak payah risau. Aku akan make sure yang aku akan blogwalking setiap orang yang tinggalkan jejak dorang dekat tagboard aku tu.

Yang menjadi masalahnya ialah ada aku akan buat dengan cepat ataupun lambat. Kalau tetiba aku ni entah datang mood apa tah yang menyebabkan aku blogwalking lambat, maybe masa tu aku malas ke. Tapi aku akan blogwalking juga. Jadi tak payahlah nak spam dekat tagboard aku tu.

Lagi satu, contohnya kalau korang nak aku tekan korang punya iklan. Just minta sahaja baik-baik. Tak payahlah nak menipu aku. Kan kalau korang menipu mestilah dapat dosa. Kalau aku tak maafkan korang disebabkan perkara itu, terpaksalah korang mencari aku masa dekat akhirat nanti pergi minta maaf dekat aku.

Konklusinya, just behave yourself here. Do not spam or be a copy cat. Korang suka ke buat orang lain benci dengan diri korang tu. Mestilah tak nak kan. So, kalau korang hormat aku. Pasti aku akan hormat korang balik. Aku respect setiap orang yang datang blog ni jadi janganlah bagi aku hilang respect tu dekat kau.

Klah,Assalamualaikum.