H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

I'm so sorry!
Posted on Friday 26 October 2012 at 13:18 | 0comments



Bismillah, Assalamualaikum.

Aku baru je habis final exam aku hari Rabu minggu ni. Dah lama sangat kan aku tak update apa-apa. Semalam je first time aku update selepas dah lama aku tinggalkan blog ni macam ni je. Aku pun dah edit blog ni.

Cuma ada lagi yang tak disiapkan lagi. Macam dalam proses pembikinan lagilah. Tapi hampir lima puluh peratus dah siap. Blog aku kali ni macam pelik sikit. Kalau korang nak tinggalkan jejak korang, pergi dekat tagboard dekat situ aku ada letak cbox aku.

Mesti ada yang tak jumpa tempat untuk follow aku kan. Google Friends Connect aku tu ada dekat bawah sekali. Maksudanya korang kena scroll sampai bawah. Nanti barulah korang jumpa tempat follow tu.

Aku ada satu je sebab kenapa aku dah lama tak update blog.

#Sebabnya :

Kan aku dah bagitahu yang aku ni baru sahaja habis final exam aku. Time aku tengah ambil final exam aku tulah, aku tak buka blog ni. Bukannya aku lansung tak buka laptop aku ni. Aku buka juga sebab aku nak kena download drama and variety show aku tu.

Cuma aku agak malas nak update. Bukannya sebab aku tak ada idea. Aku ada idea nak tulis apa. Tapi yang membuatkan aku tak update apa-apa tu yelah disebabkan aku malas nak taip. lol.

So, aku nak minta maaf sangat-sangat kepada sesiapa yang datang blog aku ni dah lama dulu. Baru sekarang ni aku dapat kunjung korang balik. Sorry juga kepada sesiapa yang follow blog aku ni tapi aku tak follow lagi. But don't worry to much because aku dah follow dah korang balik semalam.

Klah, Assalamualaikum.