H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Urm urm
Posted on Sunday 9 September 2012 at 11:53 | 0comments



Bismillah,Assalamualaikum.

Aku rasa memang dah lama aku tak menaip apa-apa.Kalau nak kata tak ada idea,tak adalah sangat sebab aku rasa macam aku nak menaip je.Kalau nak kata sibuk,aku rasa minggu ni aku tak sibuk sangat sebab minggu ni aku dapat balik awal sikit daripada selalunya.

Kalau selalunya aku balik 3.20 petang

tapi minggu ni aku balik 2.40

Kalau selalunya aku balik pukul 12.40

tapi minggu ni aku balik pukul 12.00

Selalunya aku ada KKQ

tapi minggu ni tak ada sama macam minggu lepas

So kesimpulannya aku tak ada jawapan yang tepat kenapa aku tak menaip apa-apa.lol.

xxx

Aku pun tak tahu apa yang aku nak tulis sekarang ni.Dah lah aku dah kehabisan idea.

Klah,Sayonara!