H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Jangan ikut perangai aku!
Posted on Tuesday 11 September 2012 at 15:43 | 0comments



Bismillah,Assalamualaikum.

Aku baru je balik dari sekolah aku.Patutnya aku balik lambat sikit dalam pukul empat petang sebab hari ini aku ada KKQ but disebabkan aku ni terlampau pemalas aku tak nak pergi.Opps opps terbagi tahulah pula.Ceh ceh ceh aku tak adalah jahat sangat sampai nak ponteng kelas.

Actually aku nak kena ikut my super mom and dad to Malacca because want to format my laptop and they want to buy a latop for my lovely brothers.Ceh bajet nak cakap English je aku ni.

Haa,

Ni lagi satu masalah yang aku tak puas hati.Nanti adik aku akan dapat laptop baru tapi aku tak dapat pun!T_T_T_T sob sob sob (bajet menangis je).Aku pun tak tahulah apa sebabnya.Adik aku tu bukannya besar sangat pun.

Cubalah bayangkan kalau aku ni yang baru berumur empat belas tahun ni yang still awet muda ni mestilah adik aku tu lagi muda dari aku.Mula-mula tu memang aku tak puas hati sangat-sangat sampai aku menangis tau tapi tak adalah air mata tu mengalir banyak sangat pun.

Lepas tu,aku dah mula boleh terima hakikat.Al maklumlah aku ni kan kakak so kenalah mengalah dengan adik-adik aku tu.Nasib baik aku ni baik tau kalau tak dah lama aku fight dengan dorang.Tapi sebaik-baik aku ni pun aku still bagi dorang amaran yang kalau dorang dah ada laptop sendiri jangan sentuh laptop aku ni.Biar aku sorang je guna.Kejam tak aku ni!lol*evil laugh*

Rasanya kejap lagilah kut aku nak pergi tapi aku tak siap apa apa pun lagi.Aku still lagi dengan laptop ni.Yelah,aku nak kena pindah kan aku semua barang-barang yang bernilai.Karang tak pasal-pasal dah format hilang semua benda aku kat laptop ni tapi memang hilang pun kan.

Lagi satu,aku nak kena pindahkan game adik-adik aku tu dekat hard disk aku ni.Menyemak je dekat laptop ni.Ceh kezaliman aku dah bermula balik.Yelah,karang kalau tak pindah kan nanti mulalah dia menangis macam baru lepas mati tujuh anak.Aku memang tak ada apa-apa masalah tapi adik aku tu jelah nanti.

Klah,Sayonara!