H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Format dah?
Posted on Friday 14 September 2012 at 17:00 | 0comments


Bismillah,Assalamualaikum.

Rasanya aku dah lama tak menulis apapun.Tak kisahlah sangat pun kan.Tapi aku rasa post kali ni sesuatu yang baru bagi aku sebab aku tak ada gambar.Tapi kalau tak ada gambar pun tak apa kan,bukannya akan mencacat kan aku punya post kali ni pun.

Sekarang ni aku dah dapat laptop baru.Opps __________ bukan laptop baru pun.Laptop aku yang lama tulah cuma dah di format kan.So disebabkan itulah aku kata aku dapat laptop baru. Huahahaha!

Laptop aku ni dah tak lambat lagilah.And lagi satu lepas ni,aku tak nak orang lain masukkan game dekat laptop ni lagi.Walaupun orang lain kata aku ni kejam,tak kisahlah asalkan laptop aku ni dah tak 'sakit teruk' lagi.

NO MORE COMPUTER GAMES!

Haa,

Periksa UPSR dah habis kan? Kalau tak silap  aku semalam je baru habis.Yelah,adik aku kan ambil juga UPSR tulah sebab aku tahu.Kemain berpesta dia semalam sebab dah habis periksa.Tak tahulah keputusan dia macam mana nanti.

Anyway aku nak ucapkan good luck kepada calon-calon UPSR especially to my brother. Walaupun aku tahu yang adik aku tu tak baca pun apa yang aku wish ni tapi aku still juga terajinkan tangan nak wish. Aku kan sentiasa rajin tulah sebab aku suka buat perkara pelik.

Yelah,orang lain selalu wish time hari Selasa ke ataupun hari sebelum tu tapi aku jadi burung yang terlambat nak panaskan kepak.Oleh sebab itu,aku ter dengan sengaja melambat-lambatkan diri nak wish.Tapi apapun kan aku dah bagi wish tu pun rasanya dah cukup bagi aku.

Klah,Sayonara!