H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Bulan baru muncul lagi!
Posted on Saturday 1 September 2012 at 16:38 | 0comments




Bismillah,Assalamualaikum.

Hari ini bermulalah kita dengan bulan yang baru iaitu bulan September dan kita terpaksa melepaskan bulan Ogos pergi.Bulan yang kita sambut macam-macam peristiwa besar such as bulan Ramadhan,1 syawal and semalam hari kemerdekaan.

Kita ni kan tengah seronok seronok  lagi dalam mood raya,aku tengok still lagi ada kawan-kawan aku yang pergi jalan-jalan pergi kutip raya lagi or lagi sopannya pergi merapatkan hubungan silaturrahim.lol.

Walaupun kita ni tengah seronok lagi raya janganlah pula kita habiskan pahala-pahala yang kita kumpul masa bulan Ramadhan dulu.Lagi satu,yang nak ambil peperiksaan besar tahun ni tak bolehlah nak raya sakan kan especially for yang nak ambil UPSR.Tinggal lagi beberapa hari je lagi kan.Anyway aku nak ucapkan good luck k untuk yang nak ambil UPSR tu.

xxx

Tadi aku pergi dekat universiti kakak aku sebab nak tolong angkat barang dia.Yelah,yang aku dengar dia tengah study week for a week so akulah jadi victim dengan adik-adik aku tu kena tolong angkat kan barang.Kalau sikit tak apalah juga ni banyak tau.

Tapi aku bukan nak merungut pun just nak bagitahu je.lol.Don't take it serious.Nanti karang ada yang baca tersalah anggap pula.Lepas tu,ambil parang ambil bom nak serang aku pula.

Urm urm ter'over' pula aku kali ni kan.Kebaikan yang aku boleh nampak bila aku tolong angkat barang tu yelah tak adalah aku nak menghadap laptop aku ni 24 jam sekurang-kurangnya aku bolehlah bagi aku punya laptop ni rehat sekejap.Dia pun dah fed up tengok aku punya kerenah yang suka sangat buka dia ni.lol

Klah,Sayonara!