H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Silver medal?
Posted on Tuesday 7 August 2012 at 16:58 | 0comments



Bismillah,Assalamualaikum.

Maybe aku dah terlambat nak bagitahu ni and aku rasa macam semua orang dah tahu je.Sepatutnya aku nak update semalam tapi disebabkan semalam aku ada KKQ and balik lambat so tak sempat nak update.

Haa,

Seperti yang satu Malaysia dah tahu yang Dato' Lee Chong Wei kalah lawan dengan Lin Dan but still he won silver medal.Bukannya senang tau nak dapat medal kat olympic.Bukannya kita lawan pemain dari Asia je but dari seluruh negara ni.

Tengoklah betapa handalnya dorang.Tapi still lagi Dato' Lee Chong Wei tu dapat medal walaupun silver,it still a good achievement,right?

Lepas dia dah kalah tu,dia mula menangis tau and he said this


"I cried because I failed to have Negaraku played at the Wembley Arena."


Damn,

Anyway,congrats again.Walaupun macam agak lambat je.lol


xxxx

Sekarang ni aku rasa macam cepat je Ramadhan ni nak berlalu.Aku tak tahulah kalau aku sorang je rasa.Tapi memang aku rasa macam tu.Yelah,aku rasa macam sekejap je lagi kita nak raya.Ahad minggu depan kita dah raya dah.

Haa,

Lagi satu,maybe aku akan jarang update sekarang ni.Sebab tak lama lagi aku nak exam.So kalau korang nak follow or apa-apa yang seangkatan dengannya.Please mention k kat tagboard aku tu.Nanti senang balik aku nak jejak korang.

Klah,Sayonara!