H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Selamat Hari Raya!
Posted on Monday 20 August 2012 at 11:44 | 1comments




Bismillah,Assalamualaikum.

Aku rasa tak terlambat lagi nak ucapkan hari raya sebab sekarang ni baru raya yang kedua so Selamat Hari Raya!Dengan kesempatan yang ada ni saya Fatin Farhanna Ayuni menyusun sepuluh jari saya yang comel ni untuk meminta maaf kalau tersilap kata kepada followers,readers ataupun kepada sesiapa sahaja.

Maafkan aku kalau terkasar bahasa dengan sengaja atau tidak di dalam blog aku yang cute macam tuan owner blog ni yang bermaksud korang akan dapat dosa sekali bila korang baca tentang entry yang aku tulis and also apa-apa pun lah!Sorry tau!

Lagi satu yang paling sedihnya bulan Ramadhan telah meninggalkan kita.Bulan yang paling mulia,bulan yang kita boleh kumpul amalan pahala kita banyak-banyak.Bulan yang kita boleh kawal diri kita daripada hasutan syaitan.Yelah,sebab syaitan dah kena ikat.

But sekarang ni dah masuk bulan Syawal means syaitan tu dah lepas dah.Terpaksalah kita say hello to Syaitan kembali.Tapi janganlah cakap hello tu betul-betul.Mengerikan pulak.And lagi satu,janganlah korang habiskan pahala yang korang kumpul masa bulan Ramadhan tu.Tambahkanlah lagi.Kalau boleh bawalah roh Ramadhan tu hari-hari.

Nantilah kalau ada masa aku cerita pasal semalam k.Yelah,semalamkan raya pertama so mestilah banyak orang datang and yang paling penting banyak dapat kumpul duit raya!lol.Mata duitanlah aku ni,asyik nak bagitahu pasal duit je.

Klah,Sayonara!