H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Komik or novel?
Posted on Friday 31 August 2012 at 22:53 | 2comments



Bismillah,Assalamualaikum.

Sebenarnya aku rasa mood aku nak baca novel makin berkurangan.Aku pun tak tahu kenapa tapi sejak kepala aku senang nak pening ni.Sejak tu aku rasa macam malas nak baca lagi dah.Lagipun dah banyak kali aku pergi beli novel tapi tak baca-baca pun.Last-last aku kasi orang lain je baca.

Sekarang ni aku lebih tertumpu kepada membaca komik.Aku rasa baca komik lagi best dari novel.Yelah,komik tu ada gambar.Memang aku rasa siapa yang melukis komik ni memang awesomelah.Yelah,bukannya senang tau nak ada bakat melukis yang mantap ni.Lagi satu,beli komik murah je tak macam novel.

Kalau aku beli komik banyak je aku boleh beli.Cuma yang bila aku baca komik kejap je boleh habis tak sampai satu jam pun.Yang peminat tegar novel tu janganlah marah.Yang tu opinion aku je.Janganlah pulak lepas habis baca entry ni nanti terus ambil parang or senapang gajah nak serang aku pula.lol

Lagipun,ayah aku tu bukannya kasi sangat pun aku baca novel.Dia kata membazir je aku beli novel.Kalau bab membazir tu memang aku admit.Selalunya kalau aku pergi Tesco ke or Jusco ke mesti tempat wajib yang aku akan pergi ke Popular.

Masa mak dan ayah aku pergi membeli belah,aku pun buatlah tugas penting aku dengan bersiar-siar macam kat taman bunga dekat Popular tu.Aku rasa nafsu aku pergi beli buku ni lagi kuat daripada tengok drama and variety show korea.

Sekarang ni aku pun macam dah malas nak layan drama and variety show korea.Bukannya sebab tak ada benda nak tengok tapi maybe sebab aku terlalu sibuk sangat menyebabkan aku tak ada masa langsung nak tengok benda-benda tu.

Yelah,aku tengok still banyak je lagi variety show and drama korea yang aku tak tengok lagi.Lagi satu,drama Rooftop Prince tu pun aku still ongoing lagi.Tak tahulah bila nak habis.Tapi aku nak habis cepat-cepat sikit sebab aku nak tengok drama lain pula.

Haa,

Nak tahu tak sekarang ni aku dah kemaruk nak download movie.Harap-harap impian aku yang seciput tu boleh berjayalah.

Klah,Sayonara!