H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Yeah!Happy!
Posted on Friday 27 July 2012 at 16:03 | 0comments




Bismillah,Assalamualaikum.

Sepatutnya aku dah habis periksa untuk formatif kali kedua iaitu semalam tapi disebabkan aku dah join banyak segmen semalam.Tulah sebab aku tunda nak bagitahu hari ini.Urm urm tapi tak adalah aku join banyak sangat just dua je.lol

Tapikan aku tak suka betullah jawab periksa masa bulan Ramadhan.Bukannya apa cuma mengantuk sangat bila aku jawab.Hampir keseluruhan paper aku akan tidur dalam 5 minit macam tu.Rugikan!=.=

Lagi yang tak tahan tu,semalam aku jawab paper math tau.Cuba bayangkan,dahlah masa exam math tengahari.Memang mengantuklah.Tapi walau apa-apa pun still aku jawab oke punya.

And,

Tadi aku dapat kertas geografi.Okelah aku dapat markah yang smart!lol

Haa,

Nak tahu tak yang masa aku tengah buat exam formatif yang kedua ni,budak form 1 tak exam pun.Bestlah dorang.Untunglah badan!^^

Masa aku tengah buat exam tu,bising sangat-sangat.Macam ada konsert.Ada tu yang buat syairlah.Sampai kat kelas aku boleh dengar.Yelah,bukannya apa.Kelas aku dekat tingkat tiga tau so memang kuatlah dorang buat tu.

Kacau ketenteraman orang lain je. =.='

Klah,Aku nak sambung balik tengok variety show korea.Sayonara!