H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Yeah!Dapat beli yang baru!
Posted on Monday 30 July 2012 at 15:57 | 6comments



Bismillah,Assalamualaikum.

Semalamkan aku tak sempat nak update apa-apa kan.Sebab sebab aku pergi beli baju dengan keluarga akulah.Tapi aku tak beli sangat pun sebab baju raya aku dah tempah dah.Aku just beli seluar je.Tu pun aku pelik kenapa aku beli seluar sedangkan seluar aku tu dah banyak dah.

Haa,

Cakap pasal baju raya.Nak tahu tak tema untuk baju raya keluarga aku kali ini ialah biru.Cehh saja je nak jadikan diri ni minah kepoh untuk seketika.

Aku beli komik dan novel baru!Best kan.Tapi yang tak bestnya duit seratus aku dah terbang.Boroskan aku ni?

Sebenarnya aku ni hanya boros dengan komik dan novel je.Lagipun aku bukannya pergi beli semua novel and komik time tu tapi aku ada beli buku rujukan and ada satu buku literature tu.Yelah,dulu aku cari-cari buku tu tak jumpa-jumpa and baru sekarang jumpa.Tu yang aku beli tu.

Mula-mula sampai tu aku pergi kat rak komik dulu sebab itu dah semestinya menjadi keutamaan aku tapi yang tak bestnya kebanyakannya aku dah pernah beli.Tu tak berapa seronok tu.Lepas tu aku pergi kat rak buku rujukan.Lepas dah jumpa apa yang aku nak.Aku pun kata yang aku mesti beli sekurang-kurangnya satu novel.

So,aku pun belilah satu novel ni.Tajuk novel tu Suami aku ustaz.Kalau tak silap akulah.Tapi memang sekarang ni aku dah mula rasa malas nak baca sebab kepala aku cepat pening.Tapi aku tabahkan juga diri aku nak baca.(Smart tak ayat aku tu?)Mungkin sampai satu tahap nanti aku dah mula bosan nak baca.

Lepas dah jumpa novel yang best.Aku pun terfikir nak beli satu novel bahasa inggeris so aku pun beli satu.Tajuk novel ni aku kurang pastilah.

Klah,kepala aku dah mula nak pening balik.Sayonara!^^