H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Why I'm so sleepy?
Posted on Monday 23 July 2012 at 17:51 | 0comments




Bismillah,Assalamualaikum.

Hari ini hari first aku periksa formatif untuk kali yang kedua.Tadi memang serious aku cakap,aku mengantuk sangat.Bila aku fikir balik kenapa aku mengantuk,aku tak adalah tidur lambat sangat dalam pukul sebelas malam je.

Okelah tu kan?

Ada tu aku tidur lambat lagi dari tu,oke je.Tak tahulah kenapa tiba-tiba angin aku lain hari ini.

Mula-mula masa aku jawab kertas geografi,oke lagilah.Aku tak mengantuk sangat.Tapi bila time aku dah habis jawab tu,memang mengantuk sangat.Lepas tu,masa Bahasa Melayu pun sama.Tapi nasib baik aku dapat jawab semua.

Yelah,aku jawab dulu semua soalan.Lepas tu,baru aku tidur.Bila aku bangun tu,baru aku check balik.

p/s:aku baru je lepas edit.Macam mana?Oke tak?

Klah,Sayonara!