H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Weirdo!
Posted on Sunday 8 July 2012 at 14:58 | 0comments


Bismillah,Assalamualaikum.

Aku sebenarnya agak pelik tau sebab aku rasa diri aku ni pelik ataupun lebih tepat weirdo.

Nak tahu tak kenapa?(kalau tak nak tahu pun,aku nak juga cerita!^^)

Actually,aku rasa pelik sebab aku rasa aku ni memang tak boleh stay dengan yang satu.Aku bukan maksudkan pasal lelaki tau.Yang aku maksudkan adalah kawan.Bila time aku rasa aku nak kawan dia,aku akan stay dengan dia.Tapi bila time aku rasa bosan,aku macam akan jauhkan diri daripada dia.

Pelikkan aku ni?

Memanglah orang boleh kata aku ni macam kacang lupakan kulit.Korang pun rasa yang aku ni kejamkan.Aku pun tak tahulah.Tulah sebabnya aku tak ramai sangat kawan.Aku rasa aku lagi suka sorang-sorang.Hidup dalam dunia aku sendiri.

Memanglah aku tak patut buat macam tu.Hidup semestinya perlu ada kawankan.Tapi kadang-kadang bercampur dengan orang membuatkan aku rasa pening kepala.Aku kalau yang rapat pun dengan my cousins.Selalunya aku lebih suka menghadap laptop ataupun main game je.Ataupun aku baca novel and komik.Tapi yang paling selalu aku tengok cite korea.Lagi best.

Kalau aku baru masuk kat tempat yang baru ataupun kat tempat dengan orang yang aku tak kenal,aku akan jadi sangat pendiam.Boleh dikatakan sangat pasiflah.Tapi kalau time belajar je aku tak macam tulah.Aku jadi aktif sikit walaupun kat tempat yang baru.

Kadang-kadang bila aku kat tempat yang baru,aku akan jadi pendiam.Sehinggakan orang lain rasa aku ni sombong.Kalau aku pergi kem ke dengan orang yang tak berapa aku kenal,dorang mesti akan kata yang aku ni sedih or takut.Tapi sebenarnya aku tak takut pun ataupun sedih.Just itulah diri aku.

Lagi satu,kalau time aku sekolah rendah.Aku just ada satu je kawan.Yang lain tu pun kurang sikit or lebih tepat tak mesra.Yelah,aku tak sukalah dengan dorang sebab asyik-asyik cite pasal pakwe,henpon and yang seangkatan dengannya.

Dahlah,kepala aku pula ayik pening je sejak kebelakangan ni.

Klah,Sayonara!