H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Urgh.Takut
Posted on Monday 9 July 2012 at 18:42 | 0comments




Bismillah,Assalamualaikum.

Serious,sekarang ni aku takut sangat.

Nak tahu kenapa?

Sebab sebab sebab nanti mak aku datang sign buku rekod!Serious kecut perut.Cuba bayangkan nanti cikgu complain pasal aku ke.Urgh menakutkan.Harap-harap cikgu akan komen yang baik-baik pasal aku.Yelah,almaklumlah pelajar mithali.*syok sendiri*

Tapi sebenarnya mak aku tak confirm lagi jadi ke tak.Memanglah mak aku cuti hari tu sebab hari koku dia hari khamis.So hari jumaat tu sekolah mak aku ambil cuti.Kalau rate mak aku akan datang ialah sembilan puluh peratus sebab aku dah pujuk hari tu.Insyallah datanglah.

Kalau ayah aku pula tak boleh datang sebab ayah aku punya hari koku hari Jumaat.

Haa,

Aku terlupa pula.Yang sekolah aku tak ambil cuti.Ni yang nak marah ni.Hari koku aku juga hari Khamis tapi sekolah aku tak ambil cuti.Kalau tak silap tahun lepas ambil.Ni yang nak buat aku menangis tujuh hari tujuh malam ni..*ooppps,ter'over' pulak*

Tulah,yang aku suruh mak aku datang tu.Cikgu kata kalau mak atau ayah dah sign buku rekod boleh terus balik.So aku cakaplah kat mak aku hari tu yang suruh datang awal-awal sikit.Nanti bolehlah balik cepat.Kalau mak atau ayah tak datang nanti kena tunggu sampai pukul 12.

Tak sanggup jiwa dan badan aku.

*bau bau*opps,terlupa pulak yang aku belum mandi.Dah berbau busuk dah!

Klah,Sayonara!