H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

'Ter'makanlah!
Posted on Thursday 5 July 2012 at 17:33 | 0comments




Bismillah,Assalamualaikum.

ARGH!

*WHY**What's wrong*

Tadi aku 'ter'makanlah!(alahai,ingatkan apa,makan je.Bukannya dapat dosa pun)

Tak delah.Hari ini sebenarnya aku puasa sunat sebabkaban hari ni nifsu syaaban iaitu 15 syaaban.So aku puasalah.Tapi nasib baik tak batal.Yelah,kan aku makan dalam keadaan terlupa.

Sebenarnya aku termakan dua kali tau!

First,

Masa matematik,rasanya pukul 9.30 macam tulah.Mula-mula kawan aku ada offer biskut rasanya.Dia kata kalau nak ambillah.Aku pun kata nak.Lepas tu,aku suruhlah dia tolong suapkan.

Tiba-tiba dia kata something about puasa.Aku pun tak pasti apa.Masa tulah baru aku teringat yang aku puasa tapikan biskut tu nasib baik dah telan masuk perut.Lepas u,aku pun kumur-kumur sebab aku takut ada sisa ke.

Second,

Masa nak pergi bilik media untuk waktu pendidikan Islam.Sebelum pergi tu,ada seorang budak ni tengah makan keropok.Aku pun minta and lepas tu makanlah.

Aku rasa pukul 1 macam tulah baru aku tersedar yang aku termakan keropok tu.Mula-mula aku tersedar sebab ada seorang budak ni tunjukkan kat aku pasal plastik keropok tu.

Nasib baiklah aku terlupa.Kalau tak memang dah batallah.

Klah,tu je yang aku nak cerita.LOL~~

Sayonara!