H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Patut ke tak patut?
Posted on Saturday 28 July 2012 at 12:21 | 0comments




Bismillah,Assalamualaikum.

Sebenarnya aku tengah buntu ni tengah fikir adakah aku patut buat ataupun tak patut buat 'benda tu'.

*Benda apa  tu?Suka sangat cakap sekerat jalanlah*

Yelah,dulu aku pernah tau tengok We Got Married aka WGM tapi lepas tu,aku stop tengok.Bukannya sebab aku dah tak minat.Cuma kalau korang nak tahu yang WGM ni disiarkan di MBC.Lepas tu,MBC ni ada problem sikit masa tu and WGM dengan variety show dia yang lain tak dapat disiarkan.

So,kalau tak dapat disiarkan,dorang pun tak shootinglah.Jadi WGM tu ditunda tapi aku rasa lama juga tau.Dalam beberapa bulan juga tau.Tapi sekarang ni dorang dah mula shooting balik.

Aku pun tengah buntu sama ada nak tengok balik ataupun tak.Sebenarnya aku tertarik sangat dengan Leeteuk dan Kang Sora aka TeukSo couple.Dorang ni pun ada banyak nick name tau.Antaranya dimple and leader couple.Ada banyak lagi tapi aku malas nak tanya kat pak cik google tu.

Memanglah aku nak tengok balik tapi aku ni tak tahulah apa yang merasuk aku fikiran aku dulu.Aku dah terbuang episode dorang yang dulu-dulu.Sebab laptop aku berat tau.Yelah dah aku download macam-macam.Kebanyakannya drama and variety showlah.

Tapi nasib baik sekarang ni dah kurang dah sebab aku dah ada hard disk.So pindah je lah kat situ.Cuma aku rasa masa aku search laptop kakak aku dulu.Ada tau tentang Teukso couple ni.Sebab masa tu kalau aku tak silap,kakak aku tu ada ambil episode tu dari laptop aku.Nantilah aku cuba tengok balik.

Klah,Sayonara!