H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Kena download balik!
Posted on Tuesday 3 July 2012 at 20:06 | 2comments




Bismillah,Assalamualaikum.

Masa tu,aku dah download tau ep rooftop prince dah sampai 20 tapi just ep 14 and 18 je belum sebab ada masalah teknikal.Lepas tu,masa hari jumaat yang lepas patutnya aku pergi camping.

Tengah siap-siap packing barang nak bawa.

Tiba-tiba,

Alamak!

Aku terlupa nak pindahkan ep rooftop prince dari ep 7 hingga ep 12.Ya Allah betapa sakitnya hati aku time tu.Yelah,patutnya kakak aku tolong pindahkan sebagai ganjaran aku dah download ep 17,19 and 20 tu.

Tapi dia tak tolong pindahkan.Bila aku tanya,dia kata pendrive dia dah penuh.Masa aku tanya malam tu,dia kata dia nak tolong pindahkan pagi tu(time aku tengah pergi sekolah).

Bila aku balik,dia kata tak ada.Dia suruh pinjam pendrive mak aku tapi mak aku tak bawa pulak pendrive dia tu.Mak aku tertinggal kat sekolah dia.

Aku dah sakit hati sangat time tu.Aku kata macam ni je.

"Tak pelah,nanti aku download sendiri je.Lagi senang"

Yelah mana taknya aku tak marah,Cuba korang bayangkan ye,aku sanggup korbankan waktu tidur aku just semata-mata nak download drama tu.Aku tidur rasanya nak dekat pukul 1.

Nasib baik esok tu aku tak mengantuk.Lepas tu,maybe kakak aku rasa bersalah kut.Dia tolong masukkan.Tapi tak dapat pulak sebab laptop aku tu tak dapat detect pendrive dia tu.

Yelah,laptop aku tu dah uzur.Memanglah susah sikit nak detect.

So,konklusinya.Terpaksalah aku download ep rooftp prince yang tertangguh tu.Rasanya maybe boleh 2 atau 3 hari.Sebab masa tu aku try boleh antara 4 atau 5 ep boleh satu malam je.

Klah,Sayonara!