H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

I think I fell in love with him!
Posted on Friday 6 July 2012 at 17:22 | 0comments




Bismillah,Assalamualaikum.

Urm urm urm I just want to say sorry kalau korang rasa geli bila baca title tu.Biasalah kalau tahap kegedikan aku dah melampau sekarang ni atau lebih tepat pada waktu ni.Nak buat macam manakan!Haih korang hanya mampu mengeluh jelah.

Haa,

Kalau tak silap aku tak pernah pun post pasal group Nu'est ni.Tapi memang group ni daebak sangat-sangat!Nu'est ni kalau tak silap dalam satu company dengan After School.Group ni baru debut tahun ni dengan lagu Face.

Korang cubalah tengok.Confirm memang korang akan suka lagu ni.Nak tengok ke?_____Klik je sini

Actually aku nak citekan kat korang yang aku dah minat Ren from Nu'est.Selalunya aku tak berapa sangat minat lelaki yang muka dia macam feminine tapi sekarang ni pun aku tak tahu kenapa aku terminat Ren ni pulak.

Muka dia sweet sangat-sangat!Serious Ren mengingatkan aku kepada Haku dalam cerita Naruto.Mula-mula korang rasa dia cantik sangat-sangat and lepas tu baru dapat tahu yang dia tu lelaki.Time tu korang akan rasa awkward gila!

Klah,aku nak search lagi pasal group ni sebenarnya.

Sayonara!