H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Exam lagi?
Posted on Monday 16 July 2012 at 18:34 | 2comments



Bismillah,Assalamualaikum.

Adui Adui Adui!

Naik pening kepala aku.*WHY*Sebab tak lama lagi nak ujian formatif untuk kali kedua pula.Kalau tak silap aku,hari Jumaat yang lepas baru je dapat buku rekod.

Tiba tiba,

Ada periksa pula nanti,minggu depan.Actually,aku dah tahu dah yang minggu depan nak exam.Nampak sangat penipunya aku kalau kata baru hari ni aku dapat tahu.

Sekolah mak aku,ujian formatif untuk kali kedua tak ada pun.Terus je untuk ujian akhir tahun.Bestlah kalau macam tu.Haih!*sigh*

Haa,

Nanti hari Jumaat ni nak masuk bulan Ramadhan dah.Korang dah bersedia ke belum?Kalau tak sedia sekalipun,korang kena hadapinya juga.Jangan ponteng-ponteng aka sengaja je tak nak puasa ye,tak baik tau!Tak tahu malu ke dah tua bangka tak nak puasa?

p/s:Tadi aku dapat anugerah.Tapi sorry tak dapat nak uploadkan.Nantilah kalau ada masa aku uploadkan k.

Sayonara!