H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Done!Tamat!
Posted on Wednesday 11 July 2012 at 20:11 | 0comments



Bismillah,Assalamualaikum.


Aku nak bagitahu kat korang yang aku dah habis download drama rooftop prince.Actually,dah lama dah habis download tapi disebabkan kekangan waktu ni and aku terlalu buzy mengalahkan perdana menteri.Ayat aku tu tak boleh tahankan.LOL.Aku tak sempat nak bagitahu.


Tepuklah tangan sikit menandakan korang ni supportive!Nanti boleh aku download lagi.*tengok tengok*


Wooo..Ramai-ramai ada 100 orang.Bagus bagus.Good girl and good boy!


Lepas ni aku nak download pula drama dr jin and big.Ni request daripada my unni.Yelah,dia ada download movie and variety show yang baru so aku pun downloadlah drama.Kalau aku tak download nanti dia tak nak exchange dengan aku.


Tapi aku tahu yang hati unni aku tu baik.So,dia nanti akan kasi juga.


Lagi satu,aku nak download drama bridal mask.Joo won ada berlakon.Smart sangat bila aku tengok dia pakai baju seragam warna putih tu.

Chop chop chop,

Tak kenal Joo won tu sape?

Dia pernah berlakon dalam drama bread,love and dream and ojakgyo brother.Drama dua-dua tu pun best.Kalau dalam bread,love and dream ni dia berlakon watak jahat tapi aku still suka tengok.Kalau ojakgyo brother ni dia berlakon macam watak comical sikit.So memang bestlah.


Klah,Sayonara!