H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

1st GiveAway by Fatin & Fatini
Posted on Friday 6 July 2012 at 17:58 | 0comments



Bismillah,Assalamualaikum.

Pada petang yang permai ni eh eh.Berpuitis pula ayat aku kali ni.Urm Meh sini aku buatkannya simple but sweet ek.Actually aku nak join satu giveaway yang mantap + ohsem gitu.Aku telah dijemput oleh cik leena(aduyai mood sewel aku dah datang balik)

Syarat-syarat untuk giveaway ni pun tak susah pun tapi senang je.And hadiah pun memang mantap.Sekali korang dapat tahu mesti tergamam punya.LOL~

Antara hadiah yang ohsem tu ialah:

-Mini Pendrive + masuk dalam bloglist kami selama 3 bulan 
-USB + masuk dalam bloglist kami selama 3 bulan 
-Teddybear x 2 pemenang 
-Novel x 2 pemenang
-Shawl x 2 pemenang
-Tudung bawal x 1 pemenang
-T-shirt x 1 pemenang
-Jersey Harimau Malaya x 1 pemenang
-Frame Gambar x 2 pemenang
-Topup RM5 x 1 pemenang
-Perfume 1 x 1 pemenang
-Cute pencil holder x 1 pemenang
-Keychain x 5 pemenang
-Brooch x 3 pemenang
-Header nama sendiri x 5 pemenang 
-Cursor nama sendiri x 10 pemenang 


Urm urm aku nak tag:


Klah,tu je kut.

Sayonara!