H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Syukur,Alhamdulillah!
Posted on Thursday 21 June 2012 at 18:07 | 0comments


Bismillah,Assalamualaikum.

Sepatutnya hari ini aku ada hari sukan tapi disebabkan hujan so acara-acara yang patut ada hari ini ditangguhkan.Actually,aku gembira sangat sebab tak jadi lawan hari ini.Yelah,sepatutnya aku patutnya lari hari ini tapi disebabkan hujan so acara tu ditangguhkan.Sebab itulah,aku happy sangat-sangat.Aku bersyukur sangat sebab hujan tadi.Memang time hujan tu turun tu memang perfectlah.


Tapi kegembiraan tu tak akan bertahan lama sebab acara tu akan ditunda pada hari Isnin ataupun Selasa(kalauakutaksilaplah).Kalau acara ada sambung balik hari Isnin ataupun Selasa,boleh tak kalau keesokan harinya dapat cuti lagi.LOL.(takcukupcukuplagikecutiesok).Berhentilah berangan wahai Cik Ayuni!*terdengar suara sumbang*


Tadi memang tak belajar lansung tapikan aku pun tak tahu kenapa aku ni te'rajin' sangat bawak buku.Masa mula-mula aku kemas tu masih ok lagi tapi bila nak balik tu memang berat sangat-sangat.Aku rasa kalau setiap hari aku bawak beg berat-berat tak lama lagi memang tulang kat bahu aku ni serious aku rasa akan patah.


Nantikan aku ada pertandingan tau hari Sabtu ni iaitu perbualan Bahasa Arab.Aku harap aku dapat menang nanti.Tapikan ustazah aku cakap yang jangan terlampau fikirkan untuk menang yang penting dapat pengalaman.Bila aku fikirkan balik memang betul pun sebab bila aku fikir nak menang je memang kepala aku ni rasanya macam nak pecah je.Aku harap dapat buat yang terbaik lusa.


Klah,terlampau banyak pula cerita.Maklumlah dah lama tak buka blog ni sebab terlampau buzylah katakan.


Sayonara!