H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

So many~
Posted on Monday 25 June 2012 at 18:36 | 6comments




Bismillah,Assalamualaikum.

Akhirnya siap juga aku buat benda ni.Baru je siap buat list nama untuk rumah sukan dia.Nasib baik tak banyak sangat.Just 24 nama je.Tak payahlah aku bersusah payah taip lama-lama.


Sebenarnya dia dah minta aku buat dari hari Ahad tapi aku malas nak buatkan.Yelah,aku paling tak suka orang suruh aku buat benda last minute.Dia minta aku siapkan hari Ahad sebab hari Selasa nak kena hantar dah.Tak ke aku geram tengok peragai dia tu.


Padahal dia dah tahu dah yang aku paling tak suka benda last minute ni.Kalau dia suruh aku buatkan hari Jumaat minggu lepas ke,sejuk sikit hati aku nak buat ni.


XXX

Aku dah mula start postkan setiap entry aku yang terbaru kat facebook aku.Sebenarnya aku sendiri kurang pasti apa function facebook sekarang.Dulu memanglah aku suka kat facebook ni sebab dapat main game tapi sekarang aku dah malas dah.

Kalau game yang paling lama bertahan kat facebook tu ialah Farmville.Sekarang ni aku dah tak main dah game tu sebab makin lama aku rasa makin bosan.Dah lah nanti aku asyik kena minta orang tolong aku untuk selesaikan mission kat game tu.

Haa,

Sebelum terlupa tadi aku ada cari background untuk cousin aku punya header.Dia ada suruh aku tolong buatkan.Masa aku tengah cari tu memang banyak gila background yang lawa-lawa.Macam rambang mata pulak.

Klah,tu je kut.

Sayonara!