H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

------ Rooftop Prince!Check it out -----
Posted on Monday 4 June 2012 at 17:12 | 0comments








Assalamualaikum and moshi moshi..Banyak pulak pic kat post kali ni kan,tahu tak pic tu pasal apa?_________*Pic kat atas tu pasal Rooftop Prince..Kalau aku tak silap banyak kali aku taip pasal drama ni,rite?Tapi yang membuatkan aku terbuka hati nak cerita pasal drama ni lagi ialah sebab aku dah dapat download Ep 1 Rooftop Prince..Tapikan sebenarnya aku dah abis download pagi tadi sebab aku start malam semalam..Cuma berita lambat nak sebarkan...LOL~~Walaupun macam hal kecil and macam tak penting nak hebohkan tapi aku still lagi nak bagitahu..

Aku pun tak tahu kenapa aku nak sangat tengok drama ni maybe sebab orang lain yang pernah tengok drama ni asyik recommend kat aku supaya tengok..Aku pun memang dah lama tergerak hati nak tengok tapi disebabkan aku terlalu sibuk jadi niat di hati tu perlu ditangguhkan dulu*sedih-sedih*..Lagi satu sebab aku beria-ia nak tengok coz drama ni lawak sangat-sangat.Aku ada tengok preview drama ni dulu and memang hilarious + epic habis!!Tapikan sebab utama aku nak tengok ialah disebabkan hero dalam drama ni ialah Yoochun aka Micky..Aku memang rasa yang dia memang patu bawa lakonan pasal raja-raja sebab muka dia sesuai sangat-sangat..

Urm -______- Actually aku tak percaya yang aku boleh habiskan download tu tau sebab korang tahu-tahu sendirilah ye yang size satu episode tu dahlah besar..Kalau nak download masa tengahari macam ni aku rasa agak impossible kut..Aku punya strategi untuk download drama ni ialah satu malam hanya satu drama jew..Nanti kalau aku dah biasa aku buatlah turbo sikit tapikan tak ke rasa macam leceh betul kalau macam tu kan..(nak buat macam mana dah nasib)

Walaupun agak lama,ini je yang aku mampu buat..Yelah sebabkan aku baru first time download drama..Kalau variety show tu tak payahlah nak cakap memang aku sentiasa download..Harap malam and malam seterusnya tiada halangan..Klah,Sayonara!!