H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Nothing to say
Posted on Sunday 17 June 2012 at 10:28 | 0comments



Assalamualaikum and moshi moshi

Hari ini hari bapakan?Tapi aku still lagi tak wish sebab aku tak tahu nak cakap macam mana.Lagipun ayah dan mak aku dah keluar dah.Aku pun tak tahu dorang pergi mana.Bytheway,aku tak nak cerita pun pasal hari bapa but aku nak bagi sikit nasihat.

Nasihat ini aku dapat masa hari Jumaat yang lepas tapi disebabkan kekangan waktu so aku terupdate lambat sikit.Masa hari Jumaat tu lepas habis baca Yasin selalunya mesti akan ada yang bagi tazkirah pendekkan.Selalunya kat sekolah aku mesti ada.

Haa,

Perempuan ataupun lelaki yang suka tidur lepas asar mesti akan ada lebam kat paha dorang.

Lebam itu sebenarnya dikenali sebagai lu'bait.Ianya daripada syaitan ataupun jin.Kalau korang tak percaya lepas ni cuba tidur lepas asar.Lagi satu ustaz aku kata yang kalau korang tidur lepas asar selama 40 hari confirm korang akan jadi gila.

Yang ini,
 Perempuan atau lelaki tidak boleh mandi telanjang.
Kalau korang suka mandi telanjang.Ditakuti yang jin ataupun syaitan terjatuh cinta kat korang.Kalau jin ataupun syaitan jatuh cinta,susah nak keluar.Dia akan ikut korang ke mana-mana pun juga.Aku ada terbaca satu artikel ni kat surat khabar.

Jin itu suka kat seorang pramugari ini.Pramugari itu kata yang hubungan dia dengan lelaki pasti akan sentiasa gagal.Waktu malam mesti dia akan terdengar benda-benda yang menyeramkan.Ustaz yang merawat pramugari tu kata yang pramugari itu pernah dirogol oleh jin itu.Walaupun tak sedar tapi seseorang itu pasti akan tahu yang dirinya telah dirogol.

XXX__________________XXX

Aku terdengar perut berbunyilah minta diisikan makanan.

Oh,baru aku perasan yang aku belum lagi sarapan.Klah,eating time.Sayonara!