H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Macam-macam ada!!
Posted on Friday 15 June 2012 at 22:02 | 4comments




Assalamualaikum and moshi moshi.Macam mana first week korang kat sekolah?Mesti ramai yang dah dapat paper kan?Aku dah dapat semua paper dah.Nasib baik result aku still flying colours lagi tapikan aku nak dapat 9A cuma english aku terbabas tengah jalan..LOL~English aku tak oke dapat B je..Yang aku tak berapa puas hati sebab result mid year exam aku sama dengan result masa exam formatif 1 masa tu..

Walau apa-apa pun,aku sentiasa bersyukur dengan apa yang aku dapat..Yang aku gembira sangat semua paper aku menaik kecuali english aku yang turun..Tapi nasib baik dapat B lagi..Lagi satu,sejarah aku lagi satu soalan je dah boleh dapat 100..Aku terbuat silly mistake..Rugi sangat-sangat aku rasa..

Nanti masa hari Selasa minggu depan,aku ada exam kkq..Doakan aku dapat A nanti k..Haa terlupa pulak yang nanti aku ada masuk pertandingan perbualan Bahasa Arab so doakan yang aku berjaya juga..Tempat bertanding tu kan agak menarik tau sebab tempat pertandingan tu nanti kat SHAROD..Aku pernah sekolah situ so gembiralah juga nanti maybe dapat jumpa kawan-kawan lama aku..

Lagi satu,memanglah aku gembira sebab markah yang aku harapkan dapat tapi banyak sangat kerja rumah..Baru dua hari cuti tapi macam 2 bulan punya kerja rumah pulak..Nanti nak hafal perbualan and kkq tu lagi..Harap aku dapat hafallah..


Hari ini aku rasa hari yang tak berapa aku suka sebab masa aku jaga kantin tadi..Aku suruhlah abang-abang form 3 tu pergi sebab rehat dah habis tapi diaorang tak nak pergi pulak..Masa tu tahap kesabaran aku semakin menipis tau sebab ada seorang pengawas lelaki ni,dia kata macam ni 
"kau siapa nak suruh aku pergi?kau siapa nak marah aku"..

Memanglah dia tu form 3 tapi dia tu sebenarnya kena jaga kantin juga tau tapi dia tak jaga pun..Lagi satu,dia dengan aku hanya satu tahun beza je kut..Lepas tu,dahlah tak bertugas,tak bertanggungjawab pulak tu and nak cari gaduh dengan budak perempuan pulak..Aku rasa dia tu berlagak je lebih sebab dia tu dengan geng dia,cuba kalau dia sorang-sorang...Memang tak akan berani punyalah..