H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Lalalala~~
Posted on Sunday 3 June 2012 at 09:24 | 4comments




Assalamualaikum and moshi moshi!Urm -________- sekarang ini aku tak tahu nak post pasal apa!LOL~~
Dan seperti biasa title tu tak ada kena mengena dengan post kali ni..*mood surrender*Cuma aku nak bagitahu yang aku ada beli komik and novel yang baru*excited*..Tapi kan memanglah aku happy sebab dapat beli yang baru cuma banyak duit aku yang terbang!

Tak pelah nanti bila buka sekolah aku start kumpul balik..Kalau tak silap akulah tak adalah duit aku habis semua still ada lagi cuma tak banyak je lah..Haa lagi satu aku dah mula nak start download drama rooftop prince!Memanglah selalunya aku download variety show tapi bila my sis dah sambung belajar jadi tak de siapalah yang nak tolong downloadkan drama..Lagipun aku teringin nak tengok(kempunan sangat-sangat)..

Don't give up Ayuni!

opss quote tu mantap tak?LOL~~Aku rasa aku akan start download drama tu malam ni sebab kakak aku kata yang kalau nak download drama selalunya buatlah malam and internet jangan orang lain guna masa tu..Aku akan try download walaupun saiz satu episode tu agak besar!Klah sayonara!