H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

I don't know why?
Posted on Monday 4 June 2012 at 22:15 | 1comments





Assalamualaikum and moshi moshi..Aku sebenarnyakan agak pelik tau sebab sejak kebelakangan ini kalau aku baca entry mesti aku akan komen(tapi tak adalah semua,aku pilih-plihlah juga)..Pelikkan -_____- urm urm...Yelah aku yakin punya mestilah semua blogger nak juga orang komen kat entry diaorang tu kan walaupun ayat dia sedikit jew..Aku pun nak juga orang komen so untuk jadikan itu kenyataan aku pun mulalah komen dulu kat entry sesiapa pun..Kalau kita nak sesuatu tapi kita tak berusaha untuk dapatkan mesti tak akan jadi kan..

Samalah juga macam follower,rite?Mestilah setiap blogger tu pun nak ada follower yang banyak tapi tak bermakna yang kita nak berblogging untuk hanya dapatkan follower je..Itu untuk berkongsi ilmu ataupun nak orang lain juga baca..Kalau nak dapat follower yang banyak mestilah kita berusaha juga tak akanlah kita nak tunggu diaorang yang cari kita..Kita kenalah buat first move dulu kan?Adakah kalau kita kata macam ini I follow you..you follow me back menunjukkan kita follow tak ikhlas?Macam mana dia boleh tahu yang kita ini follow dia tak ikhlas?Adakah kerana taip macam tu je?Macam mana seseorang itu boleh menilai keikhlasan seseorang itu sedangkan diaorang tak pernah pun berjumpa..Seriously,I don't understand at all..

Klah,Sayonara!!