H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Geramnya!!! =______="
Posted on Saturday 9 June 2012 at 12:46 | 2comments



Assalamualaikum and moshi moshi..Sekarang ni memang mood aku tak berapa baik..Kalau korang baca title tu pun korang dah dapat agakkan..Nak tahu tak yang pagi tadi aku ada download Rooftop Prince Ep 5..Selalunya aku download malam tapi malam semalam hujan so tak dapatlah nak download tapi aku dapat tengok Eurolah..LOL~~ 

Malam semalam aku ambil keputusan nak download pagi-pagi nanti jadi sekurang-kurangnya dapatlah habiskan download tapi disebabkan kebijaksanaan adik aku yang melampau ni..Dia pergi cabut plug tempat TM tu so download aku untuk rooftop prince tu pun dah fail..Aku pun tak tahulah apa yang merasuk fikiran dia tu untuk mencabut plug tu..Kalau download tu banyak lagi tak pelah ni download tu tinggal sikit je..Kalau tak silap aku download tu dah 85% dah..Sakit hati aku..*sigh*

Banyak gila cabaran yang perlu aku hadapi masa nak download drama ni..*sob sob*
Tolong bagi kotak tisu kat aku sebab aku nak mula nangis ni bila fikirkan pasal benda tu..
Aihh,Klah..Sayonara!!