H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Entry
Posted on Friday 22 June 2012 at 20:30 | 2comments




Bismillah,Assalamualaikum.

Sekarang ni aku ada azam baru iaitu aku nak masuk ke alam yang baru.Ceh,dengar macam cool kan.Ini berkaitan dengan blog aku nilah.Aku nak masuk ke alam mari membuat sejuta entry sehari.

Okkkk,

Sebenarnya aku nak update tau blog aku ni and kalau boleh setiap hari tapi disebabkan aku terlampau buzy dengan sekolah so aku hanya boleh buka masa weekend je.Jadi blog aku ni boleh dikatakan update just pada hari Jumaat,Sabtu ataupun Ahad je.

Aku sikit cemburu bila tengok blog-blog yang sentiasa di update and ada entry-entry yang 'fresh-fresh' je.So aku nak cuba buat macam tu juga.Aku akan cuba update walaupun just satu je entry untuk satu hari.Nanti bila blogger lain nak blogwalking,takdelah rasa boring asyik tengok post yang sama je.

Tapikan,kalau aku asyik update tapi entry tah apa-apa.Tak guna juga kan.So mulai sekarang aku perlulah berusaha nak update tentang entry yang terbaik.

Haa

Lagi satu,

Mulut aku dah mula pecah balik tapi bukan pecah macam gelas tu.Mulut aku ada pecahlah macam ulser kut.Aku memang dah selalu juga kena tapi yang aku peliknya aku dah minum banyak dah air tapi still lagi pecah.Aku tak tahulah nak minum berapa botol lagi air supaya mulut aku tak pecah lagi.

Dahlah,esok nak bertanding.Harap-harap bolehlah bercakap macam biasa esok.

Amin.

Klah,Sayonara!