H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Dah tamat pun
Posted on Monday 25 June 2012 at 16:06 | 0comments



Bismillah,Assalamualaikum.

Hari ini iaitu hari Isnin bersamaan 25 Jun,tamatlah hari sukan untuk sekolah aku.Lol~Macam ada pengisytiharaan sultan pula.Sepatutnya hari sukan aku tamat pada hari khamis tapi disebabkan ada masalah teknikal yang tak boleh dibendung menyebabkan hari sukan tu ditunda pada hari Isnin iaitu hari ini.

Tadi aku ada acara and dapat pinggat gangsa and perak.Gangsa tu 100 meter and Perak tu 4 x 100 meter.Ada lagi satu pinggat aku dapat tapi acara untuk 400 meter.Acara ni dah lama dah iaitu hari Rabu yang lepas.

Tapi aku nak minta maaflah sebab aku tak dapat tunjuk pinggat tu.Aku tengah malas nak ambil pic ni.Kalau ada masa nanti aku akan cuba tunjukkan k.

Haa,

Lagi satu, T_________T .Tapak kaki aku ni terluka.Rasanya terpijak duri tapi bila time aku tengok.tak de pulak duri.Just ada luka je.Tapi bila dah ubuh ubat tadi rasa macam dah kurang sakit tu.

Opps,

Aku terdengar perut aku berbunyi minta diisikan makanan.

Klah,tu je kut!

Sayonara!