H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Buat kerja gila..-___-
Posted on Monday 18 June 2012 at 21:17 | 0comments




Assalamualaikum and moshi moshi.


Aku tak boleh buka lappy masa sekolah sebenarnya.Ni pun disebabkan mak aku nak buat kerja untuk hari koperasi dia nanti.Mak aku tengah pergi jalan-jalan kejap(aku pun tak tahu pergi mana).Lappy mak aku ni on je so aku ambil peluanglah nak buka*sengih jahat*..


Haa,


Korang cuti tak hari ini?Mesti ramaikan yang cuti.Cuba angkat kaki sapa yang pergi sekolah hari ini*tengok-tengok*.WOW sikitnya.Hari ini aku terpaksa merajinkan diri untuk pergi ke sekolah.Yelah sebab Melaka ni tak ambil cuti sempena Israk Mikraj so sekolah pun seperti biasalah,on jelah.


Lagi satu nanti aku ada masuk untuk acara larian masa hari sukan nanti.Aku harap boleh menang and masa lari nanti tak semput aka pancit tengah-tengah jalan ebab sejak aku masuk sekolah menengah ni aku dah berazam tak nak berlari lagi.Tapi entah kenapa aku punya badan ni still lagi nak lari(apa yang aku cakap ni)G

Klah,homework sudah memanggil.
Got to go now.Homework time!!^^

Sayonara