H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Blog telah direview!!
Posted on Thursday 7 June 2012 at 15:57 | 0comments





Assalamualaikum and moshi moshi..Haa sejak kebelakangan ni dah lamakan aku tak update apa-apa cerita..Aku just banyak join segmen sahaja(Tak lama lagi aku jadi Hantu Segmenlah)

Urm urm cuba korang perhatikan kat blog aku ini ada apa-apa perubahan tak? ____________ eh eh mestilah ada,rite?kalau tak kenapalah aku tanya..LOL~~

Aku baru je letak Archive Menu aka The Past and aku dah buang music box tu..At first,aku teragak-agak juga nak buang ke tak but lepas tu aku fikir balik yang betul juga cakap Zul tu..Dia kata yang music tu akan menganggu pembaca..So,aku ambil keputusan bijak dengan membuangnya..

Tapikan aku agak kecewa tau sebab masa tu aku telah direview by Rilek Sebentar and aku telah dipilih sebagai Blog Seksi 2012 ..Urm urm kalau ikutkan hati mestilah aku gembira tapi sebenarnya aku nak blog awesome ataupun blog kreatif tapi tak pelah asalkan aku terpilih..^^ Lagi satu,aku terlupa pulak nak tanya blog aku seksi yang mana satu?LOL~~

p/s:Anyways I want to say thank you for willing to choose my blog!!^^

Klah,Sayonara..