H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

" Segmen : We're Kpop Bloggers"
Posted on Sunday 27 May 2012 at 00:51 | 3comments




Assalamualaikum and moshi moshi!!Pada waktu ini dan saat ini aku ingin join satu lagi segmen yang memang menarik hati aku..TERBABOM*opps over pulak*..Kalau korang ada yang tergerak hati nak join just TEKAN SINI

QUESTION

Sejak bila saya mula meminati music kpop 

Saya start minat masa 2010 but active bila 2011(I'm still newbie)


Apa yang best tentang kpop yang perlu orang lain tahu

Actually banyak benda yang best tentang kpop..Memanglah orang akan kata yang dia orang tu cute,hensem or cantik tapi bagi saya ada sesuatu yang membuatkan korang dengan secara automatik meminati kpop..Walaupun korang tak faham apa yang dia orang nyanyi tapi korang akan still like their song..Suara and tarian dia orang memang korang tak boleh bidaslah sebab suara and tarian  dia orang tu memang sangat best..Hah lagi satu peragai dia orang tu akan membuatkan korang ketawa..And actually saya bukan hanya meminati kpop jew but saya minat south korea punya Variety Show and Drama juga..Dan kalau hendak berterus terang,saya minat kpop pun sebab start tengok variety show and drama korea pada mulanya..*oppss soryy panjang lebar pulak*


Favourite artist/group

Group

Mblaq
Bigbang
JYJ
2NE1
SHINHWA
Block B
NU'EST
Led Apple
B.A.P
2AM
FT ISLAND
INFINETE
DYNAMIC DUO
And many more but tak larat dah nak taip

Solo

Ailee
IU
K.Will
Im Taekyung
Heo Youngsaeng
Ali
Sonya
Wheesung
And many more but tak larat dah nak taip



But kalau group yang paling saya minat ialah MBLAQ..Saya ialah A+!!Walaupun MBLAQ agak tak popular tapi saya still minat mereka sebab lagu dia orang sangat best..And MBLAQ lah group yang paling honest yang pernah saya kenal..Dia orang tak kisah sangat pun pasal dia orang punya image..Selalunya variety show dia orang semuanya sangat kelakar..MBLAQ tak pernah mengecewakan saya sebab dia orang akan membuatkan saya sentiasa ketawa..Kalau korang nak kenal MBLAQ dengan lebih lanjut or nak tengok variety show dia orang saya suggestkan MBLAQ-SESAME PLAYER,MBLAQ-IDOL ARMY and  MBLAQ-HELLO BABY..Gerenti korang tak akan kecewa punya..Maybe orang akan suka group yang sudah popular jew tapi saya still minat MBLAQ sebab saya yakin yang bukan semua group dapat perjalanan yang baik pada mulanya..Sama juga macam Super Junior and Big Bang,dia orang tak popular masa dia orang debut tapi tengok sekarang..Group tu dah popular..Saya yakin yang Mblaq pasti akan popular satu hari nanti..*opps sorry saya bagi penjelasan pulak*

Siapa ultimate bias saya


Tahu tak siapa tu?Yang tulah G.O dari MBLAQ..Maybe orang lain akan cari yang ada babyface but saya lebih menyukai lelaki yang comel and handsome tapi lelaki tu mesti ada charisma and aura tersendiri..Saya juga lebih tertarik pada orang yang mempunyai suara yang sedap..
Apa yang saya minat semua ada kat G.O ..Cuma saya ni tak adalah gila bayang sampai bercita-cita nak bersama dengan dia..


Blog siapa yang saya suka review


sebabnya blog dia orang ada banyak information yang bagus and tempat saya hilangkan stress..XD


Saya nak tag dia and dia..Klah,sayonara!!


p/s:I'm sorry sebab ada masukkan apa yang awak tak nyatakan!!I beg your forgiveness..Saya ni kalau suruh bercerita pasal korea energetic sikit so sebab tulah saya ada masukkan bab tambahan..LOL~~ -___-