H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Al-Khatam juga~~
Posted on Thursday 31 May 2012 at 21:55 | 2comments





Assalamualaikum and moshi moshi!!Korang nampak tak title kat atas tu?(opps sorry kalau tak nampak macam mana korang nak baca kan?apa punya soalan mantoplah aku kasi)Erm erm hari ini aku dah habis download variety show baru iaitu 2PM IDOL ARMY..Maybe variety show tu dah lama sebab masa aku tengok Jay Park still ada lagi..Tapi aku tak adalah download semua sebab separuh lagi my sis's friend ada tolong downloadkan..Aku just download 5 episode je so senanglah kerja aku..Tadi aku download sekarang ni baru jew habis..

Aku baru jew nak start tengok episode 1 and memang lawak gilalah(gila pun boleh lawak ek)LOL~~..Haa ayat mukadimah aku tertinggallah alamak aii..Ni ayat mukadimah aku uhm uhm blog aku ni dah lama tak mengupdatekan banyak pendatang yang tak diundang dah menetap kat sini meh sini aku halau dulu k...
Ceh baru 3 hari jew tak update(banyak tu)..Selama 3 hari tu aku jalan-jalan makan angin kat penang(tak rasa apa-apa pun bila makan angin ni..aiii)..Bestlah jugak dapat aku release tension aku..STRESS betul!!(alamak macam mana ni kecik lagi dah stress macam ni)Tak boleh den kato apo-apo..

Aku nak try download drama iaitu ROOFTOP PRINCE memanglah drama ni baru jew habis masa tu tapi aku tak sempat nak tengok or lihat sebab aku terlalu busy dengan sekolah + mid year exam aku masa tu..Yelah sebab hero kat dalam drama ni ialah Yoochun aka Micky JYJ so aku terlampau excitedlah nak tengok..Sebab aku rasa Yoochun ni memang sesuai bawa watak prince..LOL~~But malangnya aku tak sempat nak tengok sebab tak ada sape-sape nak tolong download kan..Memanglah boleh tengok online je tapi aku manusia yang lebih suka tengok apa yang dah didownload sebab bila kita download kita boleh tengok balik bila-bila masa kita nak..

And masalah yang paling besar ialah size satu episode drama tu amatlah besar..Jadi kalau nak download kena pastikan yang tak ada sesiapa yang guna time tu kecuali aku..LOL~~So korang tolonglah doakannya aku dapat download rooftop prince ni sebab aku sangat-sangat nak tengok drama tu..Kalau susah-susah sangat nanti aku beli jelah kat kedai..Klah,Sayonara!!^^