H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Super Ayuni~~Lol!!
Posted on Friday 13 April 2012 at 18:55 | 0comments


Assalamualaikum..


      Wahai Ayuni,apa sebenarnya maksud title kat atas??Soalan yang superb plus bijak..Dengan ini,saya   terpaksa berterus terang sahajalah..Title kat atas tu hanya hasil hentaman semata-mata..faham x??maksudnye      title kat atas tu xdew kena mengena langsung dengan isi ponn..begitulah ayat bombastik saya~~
*wink**ketawa jahat*


Saya nak tanya korang semua,adakah anda minat bruno mass..Suka lagu dia yang bertajuk "It will rain"..Kalau teramat suka,saya nasihatkan jangan ikut nyanyi lirik dia..nak tahu sebab apa??Why??sila rujuk keratan lirik lagu di bawah
If you ever leave me baby, leave some morphine at my door,
Cuz it would take a whole lot of medication,
To realise what we used to have, we don’t have it anymore.

There’s no religion that could save me no matter how long my leaves are on the floor.(ooooh) so keep in mind all the sacrifices I’m making, to keep you by my side, and keep you from walking out the door
 "There’s no religion that could save me" tengok tu -.- ohh boleh bawak murtad nie..I'm so disappointed in you Bruno Mars,,LOL..aiseymen..banyak cara nak menyesatkan umat Islam so korang kena hati-hati k..Walaupun ramai yang dah tahu,tapi ada juga yang belum tahu..so apa salahnya kalau aku tolong share kan..

 Oh,sebelum terlupa adakah anda tahu bahawa duit kertas sebenarnya bukan diperbuat  daripada kertas credit  :)..Ada x info-info yang menarik,jangan lupa share kat aku tau..tengah  boring nie..Oh ya,I want to say thank you very much esp kepada sesapa yang sudi jenguk,follow  dan komen or apa-apa lagilah...

Okey lah..disebabkan aku nie seorang yang sangat mementingkan rehat..terpaksalah aku check out dulu k..