H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Shock~~Shock~~
Posted on Friday 20 April 2012 at 17:34 | 0comments






Assalamualaikum...Sekarang ni I'm not in a good mood!!eh eh yeke???urm -____________- tak delah actually aku tengah tak puas hati dengan beberapa perkara ni tapi tak da lah sampai hot gitu gitu..aku kan orang yang penyabarlah katakan *batuk**batuk* so cepatlah aku calm down..

Daripada aku merepek mereban baik aku straight to the point je kan..tak payah belok-belok da...
tapikan _________ sebelum tu..aku give up dulu..*kibarkan bendera putih* title kat atas tu sebenarnya bukan sebab jam g shock ataupun disebabkan lagu beast-shock tapi title kat atas tu tak da langsung kaitan dengan post aku kali ini..Ia hanya hasil hentaman bijak bernas aku jew..marvelous tak jawapan aku kali ini..*ketawa jahat*


Aku da terlajak jauh da ni..meh sini aku reverse dulu jap..oke oke da..Sebenarnya banyak benda yang aku tak puas hati terutama hari ini..First (ceh wah aku speakinglah) minggu ni kerja rumah aka homework sangatlah banyak boleh buat tower je terus..jadi aku tak bolehlah nak bersuka ria sangat..kalau aku buat perangai malas aku tu alamatnya tak siaplah aku punya homework tu..so aku kena brainwash otak aku ni dulu lah supaya tak main-main lagi and terus buat je homework tu..


Second and finally,I really hate a person who is not responsible (tengok tu aku da speaking balik),aku kan pengawas sekolah..memanglah aku sendiri yang nak jadi so aku tak bolehlah nak merungut tapi perangai manusia yang tak berhati perut tu sangat-sangat menyakitkan hati aku..korang nak tahu tak aku kena jaga kantin and aku yang ketua rehat pertama..jadi disebabkan itu,abang-abang form 3 tu main lepas tangan jew..dia orang bukannya nak bertugas..Kalau penakut kata jew lah tak payah nak susahkan hidup orang lain esp aku..lepas tu ada seorang hamba Allah ni dia pura-pura bertugas maksudnya kalau ada cikgu atau exco disiplin barulah dia bertugas..kan sengal tu..Kalau aku diberi peluang nak buat apa kat dia orang tu,aku akan tembak kepala dia orang tu guna senapang gajah...padan muka dia orang tu..


*Astagfirullah**Astagfirullah*lega sikit hati ini..dah la sampai di sini sahaja dulu..kita bertemu di entry yang lain pulak k..selamat bercuti and semoga dapat menikmati cuti anda sepenuhnya..Kbye!!Sayonara!!