H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Finally!!
Posted on Sunday 15 April 2012 at 03:41 | 0comments



Assalamualaikum~~morning everyone!!eh eh Wahai cik ayuni,kenapa kau post pada pukul 3 pagi ni ye??kau tak tahu nak tidur ke??oppps *_____________* wow wow soalan yang sangat bijak..boleh terus dapat A+++..Okey aku give up..Dengan ini terpaksalah aku mengaku perkara yang sebenar..

Aku berjaga sampai pukul tiga pagi ini sebab nak habis kan movie harry potter..Aku ada tengok separuh da movie dia minggu lepas dan aku da pasang niat nak cuba jugak habiskan tengok movie harry potter tu masa cuti nie..jadi terpaksalah aku minum kopi banyak-banyak supaya tak mengantuk dan hasilnya aku berjaya habiskan..Itu sebablah korang dapat tengok picture Harry Potter Deathly Hallows Part 2 dekat atas tu..

Disebabkan aku ni terlampau mengantuk sekarang ni..terpaksalah aku berhenti menulis post aku kali ini..Aku akan post lagi pasal harry potter ni nanti k...Aku perlu tambah tenaga aku so Kbye..nikmatilah tidur anda..*sweetdream*