H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Don't judge a book by it cover~~
Posted on Saturday 14 April 2012 at 20:13 | 0comments





Assalamualaikum~~morning everyone!!eh eh da evening lah...ini disebabkan tengok harry potter la ni..walaupun movie tu da lama habis ditayangkan but aku still lagi tengok..actually aku tengok daripada mula..mesti ada yang tak percaya kan??aku tengok movie tu pun disebabkan hasil kerajinan my beloved sister yang tolong downlod kan..tak perasan aku berjaga sampai pukul berapa..tapi sekarang nie tinggal 3 more to go mean tinggal lagi tiga jew movie tu and lepas tu happy ending,,..

Opps opps da terlajak jauhlah cik ayuni ni bercerita..Ok ok back to our main topic..Actually apa yang aku nak cuba katakan kat sini yang jangan menilai orang seseorang tu sebab fizikal dia tak menarik..manalah kita tahukan orang yang sempurna rupa parasnya sebenarnya seorang pembunuh upahan ataupun yang lebih teruk..manalah kita tahukan orang yang tak berapa elok rupa parasnya lebih baik daripada kita..

Walaupun kita menilai orang daripada first impression but kita boleh ubah tanggapan kita tu kan bila kita lebih mengenalinya,,..Jangan terlampau mencari kesempurnaan kerana ingatlah..
nobody is perfect but we can try to be perfect
*batuk**batuk*
macam mana ada ciri-ciri nak jadi pakar motivasi tak??LOL~~*wink*okelah sampai di sini sahaja dulu..sehingga kita berjumpa lagi di entry yang lain k..