H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Mblaq-Hello baby
Posted on Friday 30 March 2012 at 16:11 | 0comments


Assalamualaikum..

Aih,kesiannyer aku..kalau korang adew follow blog aku dari mula..korang mesti akan pelik sebab kebelakangan nie aku dah jarang post pasal korea lagi kan..bagi mengubat rindu kepada sesiapa yang nak tahu pasal korea tu..meh sini aku ceritakan..mesti adew di antara korang nie yang xpernah dengar or xpernah tahu pun pasal mblaq-hello baby kan~~

Sebelum aku bercerita dengan panjang lebar..meh sini aku bagitahu berapa banyak season yang ada kat hello baby and idolnyer..Mesti korang dah xsabarkan??he3

Hello baby season 1==>girl generation
Hello baby season 2==>shinee
Hello baby season 3==>T_ara
Hello baby season 4==>Sistar-dengan leeteuk(super junior)
Hello baby season 5==>Mblaq







Dalam mblaq-hello baby nie ade 3 bayi iaitu Leo,Dayoung dan Lauren..Dia orang nie comel gila..kalau korang xpercaya meh sini aku tunjukkan~~







comel x??nama dia nie Lauren..dia nie korea-canada..macam multicultural babylah..sebab ayah dia orang canada n mak dia orang korea..dia nie gile-gile comel and sangat charming gitu..




die nie pulak namanyer leo..macam budak trouble maker and naughty gitu..tapi walaupun dia nie nakal dia  nie pun comel sangat-sangat..macam perempuankan..dia nie pun multicultural baby(korea-paris)..sebab ayah dia nie orang paris and mak dia orang korea..




nama baby yang terakhir nie pulak yelah dayoung..die nie pun multicultural baby..iaitu korea-vietnam..yang nie mak die vietnam and ayah die korea..masa mula-mula hello baby start,die nie pemalu sangat dan selalu masam jew...tapi bile dah start ep 4..die dah mula gembira xmasam-masam lagi..



Tapi sayangnya mblaq-hello baby nie hanya ada 13 episod jew..sekarang nie da episod 11..aku baru download sampai episod 9 jew sebab internet rumah aku nie buat hal..tapi nasib baiklah da elok sekarang nie...

K..lah..sampai di sini jew dulu k..len kali aku akan cuba post banyak-banyak lagi pasal korea k..thanks for reading k..