H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Doktor Cinta~~Hah!!
Posted on Friday 30 March 2012 at 15:18 | 0comments


Assalamualaikum

Hah!!Hah!!Hah!!

Mesti ada di antara korang nie pasti akan tertanya-tanya,kenapa tajuk post aku kali nie macam jiwang jerkan~~meh sini..datang dekat-dekat aku nak citer kan sesuatu..

One day....
eh~~aku nak try speaking ke??LOL~~

Ceritanya macam nie===>Sebenarnya kat sekolah aku tu,aku nie macam diibaratkan doktor cinta..LOL~~*menipu jew lebih aku nie kan*

xdewlah...aku sebenarnya diibaratkan doktor cinta*title yang xdiiktiraf* sebab adalah beberapa manusia or hamba Allah or makhluk yang bergelar perempuan nie menceritakan problem mereka kat aku terutamanya masalah cinta...dia orang ceritakan kat aku tu sebab nak dengar pendapat aku dan suruh aku selesaikan masalah dia orang gan pakwe dia orang tu..

Aih~~~~~pening bebona aku dengar citer dia orang tu....buat kusut kepala otak jew...time dia orang ceritakan tu macam nak pecah jew kepala otak aku tu..aku nie punyalah banyak masalah nak diselesaikan nie tambah masalah kau gan pakwe ko boleh buat aku jadi gila tau..lama-lama terus terpacak rambut aku macam albert einstein pulak..LOL~~*xbaiklah pulak mengutuk*

Aku nie bukannya pernah couple or bercinta..So manalah aku tahu macam mana nak selesaikan masalah korang tu..Aku langsung xdew pengalaman dan lansung xberminat nak couple..tapikan aku peliklah,kenapalah daripada banyak orang kat atas muka bumi nie,kat aku juga kau nak ceritakan masalah kau gan pakwe kau tu..kau xnampak ke muka aku yang skema nie..yang innoncent gitu nie..LOL~~*perasan jew lebih*

Moral valuenyer kat sini,jangalah kau cari orang yang macam aku nie..kalau nak suruh aku tolong pasal pelajaran,xpelah aku boleh tolong selesaikan tapi kalau bab-bab cinta nie,memang aku xboleh nak tolong..kau hanya akan membuatkan aku pening kepala dengar story kau gan pakwe kau tu jew..
Jadi kesimpulanya,kalau aku jadi doktor cinta memanglah fail~~

Dahlah..sampai di sini jew aku nak story mory..lain kali aku akan cuba buat post banyak-banyak and menarik lagi k..