H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Cuti~~Homework!!
Posted on Sunday 11 March 2012 at 11:30 | 0comments


Assalamualaikum...

Kalau korang baca tajuk kat atas tu,mesti korang dah dapat agakkan apew yang aku nak citer hari nie..
Macam biasalah..meh sini aku selitkan kan sikit sains kat sini..nie aku buat hypothesis..
makin lama korang cuti,makin banyak homework yang korang akan dapat...
makin korang tua,makin banyak homework yang korang akan dapat...
best tak hypothesis aku tu??LOL~~

HOMEWORK!!!HOMEWORK!!!HOMEWORK!!!HOMEWORK!!!!!!!!!
Come to mama~~he3..

xpelah..makin banyak homework tandanya cikgu tu sayang giler  kat kita..kan adew program guru penyayang..
lagipun aku dah form 2,so xlehlah lagi main-main sebab tahun depan nak pekse PMR pulak..ayoyoyo takutnye..

Dahlah..daripada aku merepek mereban nie..baik aku stop and sambung balik buat homework tu...aku target sampai esok sumer homework aku dah siap sebab Isnin malam nanti aku nak pergi pulau pinang pulak..MALASNYA!!!..harap-harap dapatlah..AMIN~~~