H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Wohoot~~
Posted on Saturday 11 February 2012 at 13:08 | 0comments


Urm~~Assalamualaikum!!


HUUUUUUUAAAAAHHHHHAAAAA!!lamanya aku tak mengupdate dengan mengepost kat blog nie..Al maklumlah,sekarang nie aku tengah sibuk bin buzy dengan urusan sekolah..tambahan pula,aku dah jadi pengawas..makin letihlah aku sebab banyak gila nak kena buat..nanti campur pula dengan kkq dan koku..selau jew kena balik lambat..paling lambat aku balik sekarang nie 5.20 petang..aih..pening-pening..macam-macam ada boleh jadi macam astro..


kadang-kadang aku ada juga terfikir yang jadi seorang dewasa nie lagi bagus tapi bila aku fikir-fikirkan balik,setiap manusia  itu ada halangannya tersendiri dan setiap manusia tu juga pasti akan diduga..tak ada satu pun manusia yang tidak ditimpa masalah sedangkan rasulullah itu sering diuji..tapi rasulullah tetep juga tabah..eh~~ada ciri-ciri jadi pakar motivasi tak??ha3..


lupa pula nak cakap,yang sekarang nie aku ada tugas nak kumpul surat khabar,brosur,risalah ataupun cari dekat internet tentang rokok,dadah dan seumpamanya..nak tahu x,kenapa aku rajin sangat nak kumpul benda alah tu..sebab kalau aku dapat kumpul sampai cukup 100 atau lebih,aku akan dapat sijil kebangsaan tu..sekurang-kurangnya markah koku aku naiklah juga..


Sambil korang baca apa yang aku taip tu,korang perasan tak yang blog aku da makin cantik..he3..oke x??aku belajar dari sifu aku,tulah sebab blog aku nie makin lawa tapi ada slek sikitlah kat header tu..pening kepala aku memikirkan macam mana nak betulkan..
Dahlah,sampai di sini jew dulu..GTG!!