H I A T U S
   
entries profile linkies past dashboard

Aiyyooo~~Cuti!!!
Posted on Monday 28 November 2011 at 14:11 | 1comments


Assalamualaikum sumer...
haiyyo~~wassup beb!!
da lama xmengepost nie..ayat pun da tunggang langgang sikit..kekeke..
eh!!tak sedo pulak cuti dah nak seminggu berlalu...
apew yang aku nak post nie ek??korang tahu x??adew idea??
_________________________________________________________________________


sekarang nie masa cuti~~macam biasalah aku tengok citer korea akula..
best giler..masa cuti nie aku tengah tengok..
RUNNING MAN,MBLAQ SESAME PLAYER,MBLAQ IDOL ARMY,BEAST IDOL MAID and tak lupa jugak drama PROTECT THE BOSS,MISS RIPLEY..
banyak giler kan...


tapi kalau korang bosan dah xtahu nak buat apew..aku recomendkan(xtahulah ejaan tu betul x)he3..
tengoklah variety show running man and mblaq sesame player...best giler2 variety show nie..


kalau korang minat giler2 gan JYJ yang dulunya ahli TVXQ/DBSK...bolehlah tengok drama protect the boss and miss ripley..kalau protect the boss adew  Hero Jaejoong and kalau miss ripley adew Micky Yoochun..


Aku baru jew separuh jalan tengok protect the boss...tapi mmg best gilerlah and setiap kali ko tengok drama tu mmg ko akan sentiasa ketawala..


_________________________________________________________________________


Okela,
sampai disini sahajalah aku post.
kalau adew masa nanti aku post lagi..
See ur again..wassup beb..
Assalamualaikum